søndag 1. januar 2012

Jomfrutur på stoff og stil

Hva er Jersey, Interlock, Velour og patchwork? Hvor finner jeg ribb? - "åh, det er metervare ja...". Skal jeg ta med meg hele stoffrullen? Jeg brukte faktisk så lang tid at personalet begynte å bære tilbake rullene mine fordi de trodde kurven var forlatt...

Og siden boka Børnetøj 0-3 av Meedom var kommet i posten var det bare å sette i gang.


Hvilken søm skal jeg bruke? Hva passer til stretch? Hvor stor avstand skal jeg ha mellom stingene?


Men hvordan syr jeg egentlig ribbkant?

Mønster: Bukse og genser fra "Børnetøj 0-3" av Meedom, 
siklesmekk fra "Made by me"
Stoff: Jersey, ribb, velour og trykknapper fra Stoff og stil


Takk mamma, for tilgjengelighet på telefon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...