fredag 24. februar 2012

Pass Penger Pillett

Med regla til Asbjørn i bakhode ble pass, penger og pillett pakket ned i reisebaggen. Deretter ble skredutstyr, brett, nye snowboardklær, kortstokk og ikke minst strikketøyet pakket. Etter lange og ekstatiske pudderdager i de vakre Østeriske alpene ble det tilbakelagt noen masker på strikkepinnene. Er dette et sikkert tegn på avhengighet?



Mønster: Myk start
Str: 0-3 mnd

Jeg hadde gledet meg til å strikke på flyturen, men da det kom til stykket turte jeg ikke å ta med stålpinnene gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg måtte nøye meg med å lese igjennom SAS-magasinet tre ganger. Bambuspinner neste?

1 kommentar:

  1. Nydelege!! Råimponert over alt her inne på bloggen!!!!
    Pinner er lov på flyet :-D
    Kari Anne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...