mandag 1. oktober 2012

Pinterest - helt genialt!

Jeg leser og henter mye inspirasjon fra andre bloggere. Ofte finner jeg ting jeg liker via blogger jeg følger. Når det blir mye "via via" er det vanskelig å finne tilbake til innlegget når jeg virkelig trenger det. Jeg har forsøkt å lagre ting som bokmerker, men når jeg hyppig bytter mellom mac, ipad, smartphone og div pc-er er det ikke så lett å holde oversikt lenger..

Med Pinterest ble alt så mye enklere! Hver gang jeg ser noe jeg liker, det kan være bilder som inspirerer eller linker til oppskrifter, lager jeg en "pin" og samler de i ulike kategorier. Nå kan jeg enkelt holde oversikt over alle prosjektene mine!

Pinterest
Jeg fant Pinterest gjennom mittlivirosa. Håper flere finner dette verktøyet nyttig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...