fredag 26. oktober 2012

Heldress

Dette plagget var det andre plagget jeg begynte på med ny overlock, grunnet litt ujenvne sømmer mistet jeg motivasjonen og plagget har ligget i skuffen i mange måneder. Men i dag kom ånden over meg og heldressen ble fullført til tross for litt skjevheter. Jeg skulle selvslagt ønske at lommene ble sydd med coverpro, men den hadde jeg ikke på det tidspunktet. Liker veldig godt kombinasjonen av rosa og brun.

Mønster: Børnetøj 0-3 av Meedom
Stoff: Velour S&S, elefantjersey fra enstorrull.no
Str: 56

4 kommentarer:

  1. ååmenn så fin denne var! Nydelige stoffvalg! :)

    SvarSlett
  2. Den ble jo helt nydelig! Jeg liker også veldig godt rosa og brun sammen. Var jammen fint du fikk den ferdig!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager!! Fant deg gjennom bloggen til Manja, og legger meg like godt til som medlem!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...