onsdag 13. mars 2013

Tunika med vårfølelser

Jeg har sydd en kjole/tunika med alt av utstyr fra Stoff & stil. Jeg så en lignende utgave i et Ottobremagasin for en tid tilbake og merket meg denne. Da S&S fikk inn et lignende stoff ble det et enkelt valg. Latskapen tok litt overhånd på butikken så jeg kjøpte ferdig mønster hos S&S for å slippe å tegne opp deler fra Ottobre.

Mønster: S&S
Stoff: S&S
Str: 2 år
Da jeg sydde plagget for et par uker siden tittet sola inn gjennom vinduet og jeg kjente sola varme for første gang i år, en deilig følelse av at det snart er vår!

9 kommentarer:

  1. For en utrolig søt tunika! Likte stoffet veldig godt! Heldig er den som får ha denne på :)

    Fin kveld til deg!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  2. Så søt den var =)
    No angrer eg litt på at eg ikkje kjøpte med meg det stoffet sist eg var på s&s ;)Vårlig og fin

    Lene

    SvarSlett
  3. Kjempesøt var den!
    God helg! Klem :)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar på bloggen min:) jeg legger meg til som følger på din;) du lager så mye fint!

    SvarSlett
  5. Denne var nydelig! Jeg elsker slike løse tunikaer, og har sydd flere etter mønsteret fra Ottobre. Stoffet var jo også knakende fint, er det noe Stoff og Stil har nå?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) En kortermet en står også på to-dolista. De har stoffet inne nå, finnes også i svart og hvit:)

      Slett
  6. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Nydelig tunika du har sydd!

    SvarSlett
  7. Så fin tunika! :) En dag skal jeg lære meg å sy :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...