mandag 17. august 2015

Gavestrikk

Det har vært babyboom blant venner og bekjente den siste tiden og behovet for barselgaver har vært stort. Siden jeg har strevd med tretthet og lite energi i svangerskapet henger jeg veldig etter. Det blir ikke alle som får hjemmelaget denne gangen men et sett er heldigvis i boks. Strikkelysten har begynt å melde seg igjen og jeg har mange spennende prosjekter på gang. På pinnene nå har jeg det første plagget til junior i magen.

Mønster: Babystrik på pinde 3
Garn: Drops baby merino
Str: 3-6 mnd
Pinner: kommer
Gram: kommer

5 kommentarer:

  1. Slitsomt å være trøtt og ha lite energi, det vet jeg mye om. Men så godt at strikkelysten er begynt å komme tilbake! Det er så fine ting i det heftet, og fin farge på dine :)

    SvarSlett
  2. Nydelig sett til en liten gutt! Tenker det blir godt mottatt. Er imponert over at du orker å strikke gaver når du har vært så sliten. Bra strikkelysten har meldt seg igjen, for det tyder på at forma er stigende.

    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Et nydelig lite sett. Rekker ikke over med hjemmelagede gaver alltid jeg heller, men det er jo så mye fint å få kjøpt... 😀 Gleder meg til å se hva du strikker til mageboeren!

    SvarSlett
  4. Nydelig farge på settet, og godt strikkelysten kommer seg :)

    SvarSlett
  5. Jeg har heller ikke rukket å strikke alle barselgavene jeg har ønsket i det siste. Med en jente i magen har jeg rett og slett så mye jeg vil strikke til henne, at jeg ikke har funnet tid til det. Kjekt at du har fått strikkelysten tilbake! Gleder meg til å se hva du holder på med til babyen din .-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...