torsdag 17. september 2015

Barnehagesett

Noah har vokst en del i det siste og behovet for nye klær har begynt å melde seg. Jeg har derfor sydd et mykt og bevegelig barnehagesett. Jeg hadde håpet jeg skulle få tid til å sy litt mer, men med barnehagegutt som drar med seg alt av basselusker hjem, full jobb og graviditet er det en kamp å sette av tid til å sy. Men jeg hadde en dag i går hvor jeg gikk igjennom stoffene mine og planla de neste prosjektene. Nå håper jeg bare jeg får tid og ikke minst overskudd til å gjennomføre:)

Mønster: Heilt spesiell og jubel (litt modifisert)
Stoff: Jersey fra Stof2000 resten fra Stoffogstil
Str: 80

5 kommentarer:

  1. Kjempefint barnehagesett! Skjønner godt du gjerne vil sy så fine klær som du tryller fram!
    Det er den tida da.... Jeg vet alt om hvor travelt det er og beundrer deg for at du får tid til å sy i det hele tatt.

    Men, lykke til med neste prosjekt!
    Jeg pakker for ferie på Kreta med garn og pinner både i kofferten og håndbagasjen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fint sett! Jeg har sagt det før; jeg er imponert over alt det fine du syr!
    Bare slapp av, du får god tid til å sy; Sånn rundt de tidene ungene er konfirmanter, eller så ;)
    Lykke til med neste prosjekt!
    God helg! Klem

    SvarSlett
  3. Du er så utrolig flink å sy, inspirasjon virkelig :)

    SvarSlett
  4. Det var et herlig sett, så flink du er!

    SvarSlett
  5. Flink, flinke du:) For et nydelig sett♥ Jeg blir så imponert!!
    bli spennende å se hva mer du har planer om;)
    Ser det med tid altså, for her er det ingen barn, ingen graviditet og minimalt med basselusker men enda så flyr dagene!!

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...