fredag 21. september 2012

Første plagg ut med ny coverpro

Etter et par timer med prøving, feiling og frustrasjon ble det første plagget på ny coverpro ferdig! Jeg sydde x-antall prøvelapper før jeg gikk i gang. Alt ble så mye enklere da jeg fant ut at jeg kunne endre trykket på trykkfoten. Jeg ble overraskende fornøyd med resultatet, plagget ble så godt som perfekt. Jeg har foreløpig kun prøvd kantbåndsfoten og ingen andre sømmer. Er stolt eier av ny symaskin og gleder meg til å lære mer.

Mønster: Heilt spesiell
Stoff: Kløverjersey fra Liandlo
Str: 68

Dette plagget har vært ferdig en stund, men min uunnværlige overlock er sendt på service, sygleden og bloggmotivasjonen har derfor vært totalt fraværende den siste tiden..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...