mandag 24. september 2012

Plagg nr 2

Det var vel for godt til å være sant at det første plagget med ny symaskin ble sydd så problemfritt. På plagg nummer to begynte ting å hikke betraktelig mye mer, se høyre skulderåpning. Jeg synes uansett kjolen ble søt nok til å brukes, så får jeg hele trene litt før neste forsøk. Til denne kjolen tok jeg utgangspunkt i en singlett funnet i Ottobre og tegnet den både lengre og bredere. Er litt spent på hvordan den vil passe, men jeg tror den ser grei ut.

Mønster: Ottobre + eget
Stoff: Hjertejersey fra Liandlo
Str: usikker

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Veldig imponert over alt du har fått til på kort tid :)

    SvarSlett
  2. Takk for veldig hyggelig kommentar! Om noen dager er det ett år siden jeg ble bitt av håndarbeidsdilla, det er morsomt i begynnelsen når læringskurven er bratt:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...